Terveisiä hallitukselle

Sukuseuran hallitukselle saa mielellään lähettää kuulumisia. Sähköpostiosoitteemme on
hallitus ja @-merkin jälkeen salmi-ylatupa-sukuseura.fi

Voit tilata hallitukselta myös sukuseuran pinssejä, viirejä tai julkaisuja, jolloin lähetämme sinulle laskun ja postitamme tuotteet antamaasi osoitteeseen. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan myös postimaksun, koska sitä emme ole sisällyttäneet hintoihin.

Muuttuneet yhteystiedot

Keräämme mielellämme myös yhteystietoja teiltä hyvät sukulaiset. Sukukokouksessa kyllä tapaamme ja vaihdamme kuulumiset, mutta usein tieto muuttuneista yhteystiedoista unohtuu ja jää rekisteristämme kokonaan puuttumaan. Oikeat yhteystiedot ovat tärkeät, jotta voisimme edistää vuorovaikutusta ja tiedon kulkua sekä kokouksissa että kokousten välillä. Yhteystietoja voi lähettää myös muiden sukulaisten puolesta. Lähetä tiedot yllä olevaan hallituksen sähköpostiosoitteeseen.

Tietokantakortti

Alla olevasta linkistä saa sukuseuran tietokantakortin, joka on tehty, jotta jäsenrekisterimme ja sukupuu pysyisivät ajan tasalla. Toivoisimme jokaisen sukuseuran jäsenen täyttävän kortin ellette ole sitä aiemmin tehnyt.

Tietokantakortti Tietokantakortti.

Salmi-Ylätupa Sukuseura www.salmi-ylatupa-sukuseura.fi