Sukupuu

Alla olevaa kuvaa klikkaamalla voit katsoa Salmi-Ylätuvan sukupuuta suuremmassa koossa. Sukupuuta pyritään päivittämään sitä mukaa, kun saamme uusia tietoja. Viimeisin päivitys on tehty 26.5.2009. Muistakaa ilmoitella kaikista korjaustarpeista ja muutoksista hallitukselle – liian pientä ilmoitusasiaa ei ole!

Sukupuun tulostamisesta näiltä sivuilta on kyselty. Kenties varmin tapa on ensin avata kuva internetissä niin suureksi kuin se aukeaa. Sen jälkeen sen voi tallentaa haluamaansa paikkaan omalle koneelle hiiren oikeaa nappia painamalla aukeavasta valikosta. Omalta koneelta tulostaminen onnistuu varmasti ja kuvan voi importata haluamaansa kuvankäsittelyohjelmaan (tai esimerkiksi Wordiin: Insert -> Picture -> From File...). Sukupuu on sen verran kookas, että se kannattaa tulostaa A3-kokoon tai kahdelle A4-arkille.

Sukupuu - mustavalkoversio

Salmi-Ylätupa Sukuseura www.salmi-ylatupa-sukuseura.fi