Julkaisut

Hallitukselle voi ilmoitella kiinnostuksesta isännänviiriä ja seinälippua kohtaan. Niitä tehdään lisää mikäli kiinnostuneita on riittävästi. Ja sukuseura myy muita omia tuttuja vaakunatuotteitaan, osta omaksi tai lahjaksi:

PIKEE T-PAITA, 25€.
Puuvillaa, sukuseuran logo rintataskussa. Saatavana valkoisena ja sinisenä, myös muita värejä erillistilauksena, koot S – M – L – XL.

KYLPYTAKKI, tilaustuote, 40€.
Vohvelikangasta, kietaisumalli vyöllä, ei nappeja, lenkkejä tai neppareita, menee taiteltuna pieneen tilaan, soveltuu hyvin matkakylpytakiksi, sukuseuran logo rintataskussa. Saatavana valkoisena, koot S – M – L , lasten koot tilauksesta.

LIPPALAKKI, 10€.
Väri tummansininen, brodeerattu vaakunalogo edessä.

Aiempia myynnissä olevia suvun vaakunalla varustettuja juomalaseja ja porsliinia: kuohuviinilasi 7€, konjakkilasi 6€, juomalasi 5€, olutlasi 6€, snapsilasi/munakuppi 3€, teemuki 8€, iso teemuki 9€, konjakkipiippu 15.

Lisäksi Salmi-Ylätupa Sukuseuralla on vaakunamme pohjalta teetettyjä rintamerkkejä, pöytäviirejä ja isännänviirejä, joita myydään valmistuskulut kattavaan hintaan jäsenistölle. Myös muita suvun vaiheista kertovia julkaisuja sekä jäljennöksiä Leila Salmen "Viipurin tornit" -akvarellimaalauksesta on tarjolla.
Ehdotelkaa uusia tuotteita ja ilmoitelkaa kiinnostuksestanne esimerkiksi sukuseuran paitoja, pyyhkeitä, kalvosinnappeja, solmioneuloja ja pullonavaajia kohtaan. Hankimme niitä jos tiedämme, että kiinnostusta on vähänkään useammalla henkilöllä.

Tuotteita voi ostaa aina sukutapahtumissa. Kokoontumisten välillä, niitä voi tilata hallitukselta esimerkiksi Yhteydenotto-sivun Terveisiä hallitukselle -lomakkeella. Lähetämme sinulle laskun ja postitamme tuotteet annettuun osoitteeseen. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan myös postimaksun, koska sitä emme ole sisällyttäneet hintoihin.

Pöytäviiri Sukuseuran pöytäviiriä myydään hintaan

37 € kpl
Rintamerkki Salmi-Ylätupa Sukuseuran vaakunan rintamerkki eli pinssi. Rintamerkin koko on noin 14 x 16 mm.

4 € kpl tai
18 € / 5 kpl
Vihkoset "Suomalaisen suvun vaiheita Suomen historiassa 1500-1900" -vihkonen. ”Kaipiainen mielessäin" -vihkonen. ”Uljas Salmi vapaus- ja heimosoturina 1918-19" -vihkonen.

4 € kpl

Salmi-Ylätupa Sukuseura www.salmi-ylatupa-sukuseura.fi